Consumator – în conformitate cu OUG 24 / 1992, republicată, este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice care acționează în scopuri în afara activității sale comerciale, industriale, artizanale etc. Ex: PFA este un consumator în cazul achiziționării de produse folosite în cadrul activității autorizate.
Vânzător – SC Conmec Expert SRL este persoană juridică română identificată prin CUI RO 36177292 și la Oficiul Registrul Comerțului 32/787/2016, având adresa în strada Dimitrie Anghel Nr. 9, Sibiu, județul Sibiu.
Cumpărător – persoană fizică sau juridică care emite o comandă către vânzător prin orice mijloace de comunicare (telefon, e-mail, mesaj, vizită la sediu, etc).
Cont – secțiune din site-ul www.conmec.ro în care clientul își definește contul de utilizator în vederea plasări de comenzi, descărcare de fișe pentru garanție, comunicare.
Site– domeniul www.conmec.ro și toate informațiile pe care acesta le conține.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între cumpărător și vânzător care se transmite prin intermediul siteului, prin care se comunică intenția de a achiziționa bunuri de pe site.
Contract – în sensul prezentei se definește ca fiind contractul încheiat la distanță între cumpărător și vânzător așa cum este definit și reglementat în legislație. El este determinat de comanda lansată de cumpărător și confirmarea ei de către vânzător.
Un contract încheiat la distanță se consider validat atunci când cumpărătorul primește de la vânzător o confirmare de acceptare a comenzii depuse.
Înregistrarea unei comenzi pe site indică acceptarea din partea cumpărătorului a unei forme de comunicare (telefonic, e-mail, mesaj) prin care vânzătorul efectuează operațiile sale comerciale.
Prețul afișat pe site-ul www.conmec.ro de către vânzător este exprimat în lei și nu include TVA.
Acesta poate fi publicat pe site ca un preț promotional și este în orice situație publicat pentru o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil pentru acel produs.
Prețul la care cumpărătorul va achiziționa produsul este cel conținut în confirmarea de acceptare a comenzii.
Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru niciun cost suplimentar suportat de cumpărător, ocazionat de plata online (misiune de operare, conversie valutară, etc).
Informațiile și descrierile bunurilor disponibile în site (imagini dinamice sau statice, poze, reprezentări grafice, etc. ) au exclusiv titlul de prezentare și nu constituie obligație contractuala din partea vânzătorului.
Plasarea unei comenzi se poate face prin intermediul site-ului, telefonic, e-mail, mesaj. Comanda devine activă doar după ce vânzătorul confirmă prelucrarea și acceptarea acesteia, verificând în același timp și disponibilitate în stoc. Informațiile legate de stocul disponibil au exclusiv caracter informativ acestea putând fi modificate în site de către vânzător fără informarea prealabilă a cumpărătorului. Termenul de prelucrare al comenzii este de 48 de ore de la plasarea acesteia de către cumpărător. În vederea prelucrării comenzii Clientul trebuie să furnizeze datele de facturare necesare împreună cu datele de contact și de livrare: telefon, e-mail, adresă de livrare.
Facturarea bunurilor din comandă va fi făcută de către vânzător în urma confirmării comenzii și a modalității de plată a bunurilor. În cazul plăților făcute prin transfer bancar facturarea bunurilor se va face ulterior confirmării de către vânzător a primirii banilor în contul banca furnizat.
Înainte de lansarea unei comenzi, alegeti una dintre modalitatile de plata disponibile:
Website-ul conmec.ro este certificat 3D Secure de către VISA si MasterCard, pentru tranzacții online cu orice card bancar emis de către orice banca, sub sigla VISA sau MASTERCARD.
Plata cu card bancar reprezintă o opțiune simplă și sigură de efectuare a plăților online.
Important de stiut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision suplimentar.
Website-ul conmec.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile platformei euplatesc.ro. Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidentialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Datele cardului dumneavoastra ajung direct la operatorul platii. Nicio altă entitate nu va avea acces, în afară de procesator, nu va avea acces la datele dumneavoastră de card.
În vederea finalizării tranzacției în condiții optime va trebui să furnizați procesatorului:
Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul dvs, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului dumneavoastră.
Principala modalitate de plată agreată de vânzător este transferul bancar. Acesta se poate realiza la contul bancar furnizat facture proforma de către vânzător. Factura proforma în cazul comenzilor online făcute cuplată prin transfer bancar va fi emisă în maximum 24 de ore de la plasarea comenzii, în cazul confirmării acesteia. Ulterior produsele din comandă vor fi rezervate pentru 72 de ore timp în care cumpărătorul este oblige să facă plata. În cazul în care plata nu este făcuta în termen de 72 de ore comanda este anulata automat de către vânzător.
Pentru comenzile sub 5000 RON TVA inclus, plata poate fi efectuata si prin serviciile de plata ramburs, oferite de furnizorul serviciilor de transport (Fan Courier)
Livrarea poate fi făcută în la punctele de lucru ale vânzătorului sau prin intermediul firmelor de curierat (FanCourier).
Punctul de lucruri unde se pot face livrări în acest moment este Alba Iulia numărul 47 Sibiu județ Sibiu.
Livrarea prin curier se face prin intermediul companiei Franco iar costul transportului revenind clientului. Costul transportului este Comunicat pe sait în momentul plasării comenzii acesta având o valoare aproximativă costul final fiind trecut pe factură. Cumpărătorul are obligația de a specifica vânzătorului momentul confirmării comenzii dacă dorește ca transportului să-I fie menționat o valoare asigurată de fan curier sau nu. Vânzătorul nu este responsabil și nu poate fi tras sub nicio formă la răspundere pentru eventualele daune suferite de produsele cumpărate de cumpărător în timpul transportului.
În conformitate cu OUG 34/2014 privind dreptul consumatorilor în contractile încheiate la distanță șia OG 130/2000 cu privier la regimul juridic al contractelor încheiate la distanță consumatorul are dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice de la primirea bunului livrat să îl returneze vânzătorului.
În exercitarea acestui drept consumatorul (exclusive persoană fizică ) nu are obligația evocării vreunui motiv, și dar are obligația desființării vânzătorului cu privier la decizia de retragere din contract și de returnare a produsului printr-o declarație neechivocă trimisă prin poștă sau e-mail.
Conmec Expert SRL vă pune la dispoziție un model de declarație pe care îl regăsiți în urma unei solicitări scrise pe mail.
Perioada de retragere din contract expira după 14 zile începând cu ziua în care intrați în posesia bunurilor comandate.
În urma declarației de retragere din contract vânzătorul vara bun sau sunt îndeplinite de la cumpărător cu ocazia perfectării contractului inclusive costul livrării standard.
Rambursarea se va face din aceeași perioadă de plată ca și cea inițială în termen de 14 zile de la primirea și acceptarea returului.
Returul produsului achiziționat se va face împreună cu toate accesoriile cărțile tehnice produsele bonus care au fost livrate și se va face în termen de 14 zile de la data emiterii declarații de retragere.
Condiții generale pentru acceptarea returului:
Consumatorul este responsabil în cee ace privește diminuarea valorii produselor rezultate din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii caracteristicilor și funcționării produselor. Este in sarcina vânzătorului să facă dovada acestei diminuări suplimentare
Se face conform cadrului legal din Romania, in special Legea nr. 449/2003, repubicata in 2008, privind „vanzarea produselor si garantiile asociate acestora”.
Furnizorii nostri asigura:
Repararea produselor se face in Centrele Service autorizate de furnizori, centre ce au datele de contact (adresa, telefon, fax), specificate in Certificatele de Garantie. Puteti alege orice locatie convenabila Dumneavoastra.
Fiecare produs este insotit la livrare de urmatoarea documentatie:
La prezentarea in Service, in perioada de garantie, sunt obligatorii urmatoarele documente ce identifica produsul:
Perioada de garantie a produsului este specificata in certificatul de garantie aferent produsului.